Motorky
V roce 2022 se bude vyrábět Honda NT1100. Bude mít dvouválec o objemu 1 084, má 4 ventily na 1 válec takže dohromady 8 ventilů, bude mít převodovku s 6 stupni. Má relativně střední spotřebu 5 l/100 km.
Honda NT1100
Nástupce Pan Europeanu, nebo spíše CBF1000, případně Deauvillu? Asi všeho dohromady. Po letech, kdy se Honda soustředila především na kategorii Adventure a na silnici jste se dálkovému cestování mohli věnovat akorát v sedle šestiválcového Gold Wingu, přichází velkoobjemový asfaltový stroj pro každodenní provoz i dlouhé štreky ve dvou. Motor? Samozřejmě dvouválec Africa Twin. A k tomu bohatá výbava a možnost volby automatické převodovky.
Označení NT mluví jasnou řečí. To vždycky u Hondy byly dvouválcové, cestovně laděné motorky, ať už šlo o naháče Hawk GT (sportovnější s řetězem a jednoramennou kyvku) a Revere (pohodář s kardanem), nebo kapotované dálkoplazy Deauville ve verzích 650 a 700. Takže člověku, který si tyhle stroje pamatuje, stačí říct, že Honda má novinku jménem NT1100, a hned bude vědět, odkud vítr vane. Však také Honda sama říká, že si entéčko klade za cíl oslovit ty jezdce, kteří si podobné stroje značky Honda pamatují z minulosti, ale zároveň také mladší jezdce, kteří opouštějí motocykly střední hmotnostní kategorie a hledají větší stroj. To je velká změna, protože ta původní NT byla střední třída jako vyšitá. Nová jedenáctistovka už je o úroveň výš. A nejde jenom o objem motoru, nýbrž také o bohatou standardní výbavu a pochopitelně i cenu.